Συνεργάτες
Η διεπιστημονική ομάδα των επαγγελματιών ψυχικής υγείας του Κέντρου μας με επικεφαλής τον Dr. Δημήτρη Παπαδόπουλο και σε συνεργασία με αξιόλογους και άρτια καταρτισμένους λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, παιδοψυχολόγους, ψυχοθεραπευτές και ειδικούς παιδαγωγούς καθώς και με το τμήμα της γραμματειακής υποστήριξης φροντίζουν για την ομαλή, αποτελεσματική και αξιόπιστη διαδικασία αξιολόγησης, διάγνωσης και θεραπείας για το παιδί, τον έφηβο και την οικογένεια σας. Όλοι οι συνεργάτες του Κέντρου μας προσεγγίζουν με εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα τα προσωπικά δεδομένα των πελατών μας και τηρούν το απόρρητο σε όλα τα στάδια της διαγνωστικής και θεραπευτικής διαδικασίας.
Ακολουθεί η συνοπτική παρουσίαση των συνεργατών του Κέντρου μας.
Dr. Δημήτρης Παπαδόπουλος, PhD, MSc
Ο Dr. Δημήτρης Παπαδόπουλος είναι ιδρυτής και διευθυντής του Κέντρου Λογοθεραπείας & Ψυχικής Υγείας της Π.Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. Μετεκπαιδεύτηκε σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στην κοινωνική ψυχιατρική – παιδοψυχιατρική στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Συνέχισε τις διδακτορικές του σπουδές στην ανάπτυξη των παιδιών με έμφαση στην γνωστική και κοινωνική-συναισθηματική ανάπτυξη στην προσχολική και σχολική ηλικία. Είναι πιστοποιημένος ψυχοθεραπευτής γνωσιακής – συμπεριφορικής κατεύθυνσης διαθέτοντας αντίστοιχη πιστοποίηση από την European Association of Cognitive and Behavior Therapies (EABCT). Ήταν συνεργάτης στο Τμήμα Παιδιών & Εφήβων του Κοινοτικού Κέντρου Ψυχικής Υγιεινής του Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Αιγινήτειο Νοσοκομείο, καθώς και σε διαγνωστικές και υποστηρικτικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας.
O Dr. Δημήτρης Παπαδόπουλος – εκτός του κλινικού του έργου – διδάσκει στο Πανεπιστήμιο Κρήτης μαθήματα για την ανάπτυξη των παιδιών και των ενηλίκων καθώς και για τις διαταραχές της ανάπτυξης και της συμπεριφοράς, όπως ο αυτισμός, η αναπτυξιακή καθυστέρηση και τα προβλήματα προσοχής/υπερκινητικότητας. Έχει διδάξει στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου συναφή μαθήματα, ενώ από το 2016 έως το 2019 ήταν συνεργάτης στο Canterbury Christ Church University της Μ. Βρετανίας. Τέλος, έχει δημοσιεύσει πολλά επιστημονικά άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με κριτές και έχει ανακοινώσει τις εργασίες του σε διεθνή, ευρωπαϊκά και πανελλήνια συνέδρια. Ακολουθούν οι παρακάτω ενδεικτικές δημοσιεύσεις που κάποιες εξ αυτών χρηματοδοτήθηκαν και υλοποιήθηκαν από το Κέντρο Λογοθεραπείας & Ψυχικής Υγείας της «Π.Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.».
- Papadopoulos, D. (2020). A Case Study of Parent-Child Interaction Therapy (PCIT) for a Young Child with Autism Spectrum Disorder: Behavioral and Developmental Considerations. Psychology, 11(6), 888-907. doi:10.4236/psych.2020.116058 [Journal Impact Factor: 1.27]
- Papadopoulos, D. (2020). Psychological Framework for Gifted Children’s Cognitive and Socio-Emotional Development: A Review of the Research Literature and Implications. Journal for the Education of Gifted Young Scientists, 8(1), 305-323. doi:10.17478/jegys.666308
[Scopus Cite Score: 1.50]
- Papadopoulos, D. (2020). Effect of a Social-Emotional Learning-Based Program on Self-Esteem and Self-Perception of Gifted Kindergarten Students: A Pilot Study. Journal for the Education of Gifted Young Scientists, 8(3), 1275-1290. doi: 10.17478/jegys.779438 [Scopus Cite Score: 1.50]
- Papadopoulos, D. (2018). A General Overview of the Pragmatic Language- Social Skills and Interventions for Children with Autism Spectrum Disorders. Autism Open Access, 8: 225. doi:10.4172/2165-7890.1000225 [Journal Impact Factor: 1.94]
- Papadopoulos, D. (2016). Psycho-Pedagogical and Educational Aspects of Gifted Students, Starting from the Preschool Age; How Can Their Needs Be Best Met? Journal of Psychological Abnormalities, 5: 153. doi:10.4172/2471-9900.1000153
Η Κατερίνα Δαλαταριώφ σπούδασε Λογοθεραπεία στην Σχολή Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και είναι αδειούχος λογοθεραπεύτρια με πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία. Έχει εκπαιδευτεί σε μεθόδους αξιολόγησης και αποκατάστασης διαταραχών λόγου-ομιλίας και άρθρωσης σε παιδιά. Επίσης έχει εκπαιδευτεί στην χρήση εναλλακτικών μορφών επικοινωνίας για παιδιά και εφήβους με αυτισμό, όπως η μέθοδος PECS και η δομημένη μέθοδος εκπαίδευσης TEACCH. Τέλος, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και έχει λάβει εποπτεία στην αποκατάσταση παιδιών με διαταραχές στην ροή της ομιλίας (τραυλισμός).
Η Ελευθερία Σαμόλη σπούδασε Εργοθεραπεία στην Σχολή Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος εργοθεραπευτή. Συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο αναπτυξιακό και θεραπευτικό παιχνίδι τη Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Επιστημών στο Swansea University, Ηνωμένο Βασίλειο. Διαθέτει πολυετή επαγγελματική εμπειρία σε εκπαιδευτικές και θεραπευτικές δομές στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπως στο The Play and Leisure Opportunity Library, Student Union Day Nursery, κα. Επίσης, έχει λάβει πιστοποίηση στην αισθητηριακή ολοκλήρωση (SI) που διοργανώνεται από του University of Southern California (USC).
Η Μαρία Βελιάνη σπούδασε Εργοθεραπεία στην Σχολή Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος εργοθεραπευτή. Διαθέτη πλούσια κλινική εμπειρία ως εργοθεραπεύτρια με παιδιά και εφήβους σε δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Επίσης, έχει μετεκπαιδευτεί στην πρώιμη παρέμβαση στην βρεφική και νηπιακή ηλικία στο Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής Βύρωνα-Καισαριανής του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια σχετικά με τον χώρο της εργοθεραπείας και της εκπαίδευσης των παιδιών σε δεξιότητες καθημερινής ζωής. Τέλος, έχει προσφέρει εθελοντισμό σε φορείς υποστήριξης παιδιών.
Η Χαρά Μένου σπούδασε Παιδαγωγικά στην Σχολή Επιστημών της Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και εν συνεχεία ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Σχολική Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Διαθέτει πλούσια κλινική και εκπαιδευτική εμπειρία ως ειδική παιδαγωγός σε πλαίσια ειδικής αγωγής και ψυχικής υγείας με έμφαση στην αξιολόγηση και αποκατάσταση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία, διάσπαση προσοχής-υπερκινητικότητα καθώς και στην εφαρμογή προγραμμάτων ενδυνάμωσης της ψυχικής ανθεκτικότητας παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Η Χαρά έχει λάβει πιστοποίηση στην χορήγηση, αξιολόγηση και ερμηνεία του τεστ μαθησιακών δυσκολιών «ΑΘΗΝΑ» και έχει συμμετάσχει σε αρκετά πανελλήνια συνέδρια με αντικείμενο τις μαθησιακές δυσκολίες.
Η Θάνια Μαυραγάνη σπούδασε Ψυχολογία στο American College of Greece. Εν συνεχεία, μετεκπαιδεύτηκε στην παιγνιοθεραπεία (που αποτελεί μια επιστημονικά αποδεδειγμένη θεραπευτική μέθοδος για παιδιά) στο Ελληνικό Ινστιτούτο Παιγνιοθεραπείας και Δραματοθεραπείας στην Αθήνα. Διαθέτει πλούσια κλινική εμπειρία σε θεραπευτικές δομές για παιδιά, εφήβους και οικογένειες. Η Θάνια έχει συμμετάσχει σε πολλά σεμινάρια και εισηγήσεις σε θεματικές σχετικές με την παιδοψυχολογία και την ψυχοθεραπεία των παιδιών.
Η Αργυρώ Κολοβού σπούδασε Ψυχολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου. Μετεκπαιδεύτηκε στην γνωσιακή και συμπεριφορική ψυχοθεραπεία στην Ελληνική Εταιρεία Γνωσιακών Συμπεριφοριστικών Σπουδών στην Αθήνα απ΄ όπου έλαβε σφαιρική εκπαίδευση στην εφαρμογή της ψυχοθεραπείας στην κλινική πράξη. Η Αργυρώ έχει εργαστεί ως ψυχολόγος και ψυχοθεραπεύτρια με παιδιά σχολική ηλικίας και εφηβείας με έμφαση σε θέματα άγχους, φοβιών, προβλημάτων συμπεριφοράς και διαταραχών της διάθεσης. Επίσης, έχει συμμετάσχει σε συνέδρια και ημερίδες σχετικές με θέματα ψυχικής υγείας.
Η Άννα Πανουσάκου σπούδασε Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο στην Αθήνα και είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου. Συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην συμβουλευτική και ψυχοθεραπεία στο American College of Greece. Η Άννα έχει εργαστεί σε δομές ειδικών θεραπειών παιδιών και εφήβων εστιαζόμενη στην ψυχοθεραπεία εφήβων και ενηλίκων καθώς και στην συμβουλευτική των γονέων. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την ψυχική υγεία και την συμβουλευτική για εφήβους και οικογένειες.
Η Ιωάννα Ζέρβα είναι η γραμματέας του Κέντρο μας και έχει την ευθύνη για την οργάνωση των ραντεβού, τον οικονομικό διακανονισμό και τον ευρύτερο διοικητικό συντονισμό με στόχο την εύρυθμη λειτουργία του χώρου.